Warunki gwarancji

Polityka Gwarancyjna Firmy Verento

Wszystkie produkty marki Verento są objęte gwarancją na wypadek wad materiałów lub błędów w procesie produkcji. Gwarancja jest ważna jedynie z oryginalnym dowodem zakupu. Uszkodzenia powstałe z winy użytkownika powodują utratę gwarancji na uszkodzony element. Jeżeli uszkodzony przez użytkownika element doprowadził do uszkodzenia innych elementów łóżka, również one przestają być objęte gwarancją.

Żadne międzynarodowe prawa chroniące interes konsumentów, nie są w żaden sposób ograniczane przez treść niniejszej gwarancji.

Okres gwarancji

Każdy z elementów składających się na łóżko wodne objęty jest gwarancją. Okres gwarancji wynosi odpowiednio:

  • 10 lat – na cały materac wodny, w tym na maty tłumiące
  • 5 lat  – na wannę ochronną
  • 5 lat  – na system grzewczy Delta-K Ceramic oraz Digital IQ Carbon
  • 2 lata – na pozostałe elementy łóżka wodnego 

Szczegóły gwarancji

Firma Verento zobowiązuje się do naprawy bądź wymiany wadliwych elementów łóżka wodnego, w najkrótszym możliwym terminie. Jeżeli będzie istniała możliwość dokonania naprawy bądź wymiany wadliwego elementu przez użytkownika – firma Verento dostarczy wszystkie niezbędne materiały oraz zapewni pomoc techniczną wymaganą do wykonania naprawy. W pozostałych przypadkach naprawa będzie dokonana na miejscu u klienta na koszt firmy Verento.

Niewłaściwe użytkowanie, nieprawidłowy montaż oraz demontaż bądź niedostateczna opieka, powoduje utratę gwarancji. Głównym czynnikiem wpływającym na zachowanie okresu gwarancji jest udokumentowane paragonami, coroczne dodawanie preparatów konserwujących, w odpowiedniej ilości. Dla państwa wygody oferujemy „Plan konserwacyjny”, dzięki któremu nie trzeba pamiętać o właściwych terminach na złożenie zamówienia. W tym przypadku wszystkie potrzebne preparaty wyślemy automatycznie pod wskazany adres.

W wypadku braku posiadanych dokumentów potwierdzających zakup wyżej wymienionych środków okres gwarancji na materac wodny skraca się do 3 lat. Osoby korzystające z „Planu konserwacyjnego” nie muszą gromadzić takich paragonów, gdyż wszystkie informacje będą zapisane w naszym systemie.

Zgłaszanie reklamacji

W przypadku wystąpienia konieczności skorzystania z gwarancji, prosimy o kontakt z nami za pomocą poczty email lub telefonicznie w godzinach pracy biura. Dane kontaktowe oraz godziny pracy znajdą Państwo w dziale Kontakt.

Prosimy o przygotowanie faktury w celu weryfikacji danych klienta oraz dokładnej identyfikacji posiadanego systemu wodnego co pozwoli szybko i sprawnie zająć się Państwa sprawą. Wymagane jest również jak najdokładniejsze opisanie powstałego problemu oraz jeżeli to możliwe wykonanie zdjęć poglądowych, które ułatwią podjęcie właściwych kroków.

 

 

 
cheap jordan shoescheap jordan shoescheap jordan shoessac longchamp pas cher